image alt text

Profiel



Wie is Rebecca Hart?

Op mijn 18e begon ik mijn loopbaan als tandartsassistente in de Randstad. Een volkomen andere tak van sport. Maar wel één waar ik het enorm naar mijn zin had. Ook in de tandheelkundige praktijk bleek ik uit te blinken in organiseren, snel aan- en doorpakken en met een vooruitziende blik schakelen.

Naast het ondersteunen ‘aan de stoel’, zoals dat in vakjargon heet, onderhield ik tevens de administratie van de praktijk, zorgde ik voor facturatie en voorraden, onderhield ik contacten met patiënt en leveranciers en ontlastte ik mijn leidingevenden in verdere voorkomende werkzaamheden.

De stap naar het ondersteunen van executives was, na een verhuizing in de privé sfeer naar een volkomen andere regio, snel gemaakt. Aldaar bleek het lastiger om als tandartsassistente een nieuwe functie te vinden – maar kon ik wél als administratief medewerker ‘aan de bak’.

Aldus geschiedde. Binnen een jaar was ik binnen hetzelfde bedrijf werkzaam als directiesecretaresse. En weer 3 jaar later was ik doorgestoomd als ondersteuner van een vennoot binnen de praktijk van NautaDutilh Advocaten.

Naast werkervaring heb ik uiteraard diverse cursussen en opleidingen gedaan, die aansloten op dit vakgebied.

Rond mijn 30e was ik al meerdere keren gevraagd of ik ‘niet wilde freelancen’. En op mijn 32e heb ik die sprong gewaagd. Sinds begin 2008 werk ik  dus freelance binnen een netwerk van professionals, waarvan ik een groot deel al had opgedaan toen ik in ‘vaste dienst’ werkzaam was.

In totaal beschik ik over zeer ruime, relevante werkervaring in ondersteuning van executives, het voorbereiden- en ondersteunen van evenementen en het breed ondersteunen van projecten op basis van Prince II principes, als zogeheten PMO’er (Project Management Officer). De laatste jaren ligt de focus vooral op het Sr. PMO vlak. Bij grote organisaties heb ik mijn steentje bij mogen dragen. Zo ook bij de bestrijding van de COVID pandemie, toen er namens de GGD grote projecten opgezet werden (Bron en Contactonderzoek, Medische Informatielijn Corona, Vragen over Corona). 
Nog zo'n enorm 'once in a lifetime' project, was die bij Lelystad Airport! Een gave klus, want hoe vaak worden er nu vliegvelden ontwikkeld? En als je in de toekomst goed zoekt, zóu je zomaar nog een 'We were here' van ons team kunnen vinden... 

Ik ben altijd bijzonder duidelijk naar mijn opdrachtgevers over wat ze van mij kunnen verwachten; een no-nonsense inzet die geen 9-5 mentaliteit kent.
Sinds 2016 trotse single mom van een mooie jongedame. Het 80 uur per week werken is daardoor iets gematigd, maar nog steeds stroop ik graag mijn mouwen op en sta ik met mijn voeten in het veld om zaken op- en aan te pakken. Met het Flexwerken (waarbij remote het nieuwe werken is geworden), valt overal een mouw aan te passen; de laptop kan ook prima in de avond extra open. 

Een proactieve team-player, maar ook prima in staat om solo mijn ding te doen als de opdracht dit vereist.

Ik ben geen ‘IT’er’, maar ken inmiddels wel de vakjargon en heb er affinitieit mee gekregen. Ik kan goed de grenzen van een project bewaken – of dit nu gaat om time-tables, financiën -,  het opzetten en onderhouden van Governance, Sharepoint, RAID-logs (centraal overzicht van risico's, acties, issues en besluiten) en communicatie met zowel de klant als stakeholders en teamleden.

Opzetten van een efficiënt Stafbureau, Secretariaat of Project Management Office? Een stukje Change Management? Het organiseren van een evenement en support op locatie? Ondersteuning van executives als PA? Werving en selectie?

U bent hiervoor aan het juiste adres bij Host Interim. 

Naast mijn eigen inzet, schakel ik ook met (freelance) collega’s of bureaus – waardoor ik u op diverse vlakken van dienst kan zijn.

In de sidebar treft u de link naar mijn LinkedIn pagina, alwaar breed uiteen wordt gezet bij welke bedrijven ik opdrachten heb vervuld.